Lietuvos šimtmečio proga - pristatome naują produktą

2018-02-12

„Kauno Grūdai“ Lietuvos šimtmečio proga pristatė naują produktą – miltus su B grupės vitaminais. Kartu su naujuoju produktu, buvo parengta ir kampanija „Mamos įkvepia”. Joje dėmesio centre atsiduria mamos, kurios įkvėpė savo vaikus siekti didesnių tikslų.

Kampaniją galite pamatyti specialiai tam paruoštoje internetinėje svetainėje mamosikvepia.lt, čia rasite ne tik informaciją apie patį produktą, žaidimą, bet ir istorijas žmonių, kuriuos įkvėpė jų mamos ir leido pasijusti tikriems herojams.

Video klipą galite rasti čia (Reklamą kūrė agentūra „Love“)

Buvo sukurtos ne tik tradicinės priemonės, bet ir žaidimas, kuris parodytų, kokio tipo mama būtumėte (net jei ir nesate mama). Taip pat puslapyje rasite smagius prisiminimus apie įkvėpimą atėjusį iš mamų.

zaidimas
Visi žinome, kad mamos linkusiuos duoti daugiau nei mums reikia. Todėl kampanijoje kalbama apie tai, kiek daug vaikui reiškia laiku mamos suteiktas paskatinimas. Kartais vos vienas žodis ar tinkamu laiku suteiktas šiltas apkabinimas gali atskleisti didžiausius talentus. Tai atspindi ir pagrindinė vaizdo klipo įdėja apie M. K. Čiurlionį, kuris įkvėptas mamos, tapo ne tik žymiu kompozitoriumi, bet ir pripažintu dailininku.

Visas mamas, duodančias, apkabinančias ir palaikančias, palaiko ir „Kauno Grūdų” miltai su vitaminais. Ir ne tik šimtmečio proga.

Labai džiugu, kad šiuos miltus jau spėjo pamėgti ir garsusis virtuvės šefas Ruslanas Bolgovas, bei renginių vedėja bei įkvepianti  ir charizmatiškoji mama Indrė Stonkuvienė.